De praktijk is iedere werkdag geopend van 08.00 uur tot 17.00 uur en telefonisch bereikbaar op de volgende tijden: 08.00 uur – 09.45 uur, 11.00 uur – 12.30 uur, 14.00 uur – 17.30 uur.
Voor het maken van afspraken belt u tussen 08.00 en 10.00 uur.
Het spreekuur is alleen op afspraak. De assistente zal altijd vragen naar de reden van uw komst. Dit zorgt voor een betere planning van het spreekuur.
Voor een afspraak rekenen wij 15 minuten en zien wij 1 persoon! Wanneer u meer tijd nodig denkt te hebben, kunt u dit doorgeven aan de assistente.
Uitslagen van onderzoek en sommige klachten kunnen telefonisch door de huisarts worden afgehandeld.
U kunt bellen tussen 08.00 en 10.00 uur met de assistente en uw telefoonnummer/mobielnummer opgeven. De huisarts belt u terug tussen 11.00 en 14.00 uur.
De huisarts mag u telefonisch geen antibioticumkuur voorschrijven of doorsturen naar de specialist.
Wij verzoeken u dringend het juiste nummer door te geven, uw antwoordapparaat uit te schakelen en tussen de afgesproken tijden bereikbaar te blijven zodat de huisarts u niet voor niets hoeft te bellen.
Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt.
Huisbezoeken worden meestal afgelegd tussen 11.30 en 14.00 uur, afhankelijk van de bezigheden van de huisarts.
De noodzaak van een huisbezoek is in eerste instantie ter beoordeling van de assistente, en zo nodig in overleg met de huisarts. Soms zal u gevraagd worden alsnog de praktijk te bezoeken.
Voor huisbezoeken buiten Amsterdam Noord dient u contact op te nemen met de huisarts van uw gastadres.
De assistente zal altijd vragen naar de reden voor een huisbezoek. Geeft u altijd het adres door waar u verblijft en het telefoonnummer waar de huisarts u kan bereiken.
We hopen dat u op tijd – dat wil zeggen 24 uur van tevoren – afbelt wanneer u een afspraak niet kunt nakomen, zodat dat tijdstip vrijkomt voor iemand anders.
Bij niet verschijnen, of te laat afbellen, wordt u € 10 per consult en € 20 voor een dubbel consult/gesprek bij de Praktijkondersteuner GGZ in rekening gebracht.
Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt.
“Bij spoed buiten kantoortijden kunt u terecht bij:
Spoedpost Amsterdam Noord
Statenjachtstraat 1
1034 CS, Amsterdam
U dient hiervoor wel eerst te bellen met:
T 088 – 00 30 600″
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
– Actueel medicatieoverzicht
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.